Сервіс та гарантія

Сервіс та підтримка
Сервіс та підтримка
Якісна продукція, надійний постачальник
Професійне та промислове обладнання потребує спеціальних знань для виконання пуско-налагоджувальних робіт. Це не лише вміння читати креслення та схеми, мати знання з питань електрики та механіки. Це знання особливостей конструкції машин та досвід встановлення таких моделей, в основі чого лежать численні тренінги на заводах і великий досвід роботи. Наші інженери пройшли стажування у виробників, мають усі необхідні допуски, високу кваліфікацію. Наші інженери виконують пусконалагоджувальні роботи з обов'язковим підписанням акту виконаних робіт, який є точкою відліку гарантійних зобов'язань.Також фахівці нашої компанії надають послуги з сервісного обслуговування обладнання, яке необхідно проводити регулярно пральним, сушильним та прасувальним машинам.

Правильний, професійний монтаж обладнання та пуско-налагодження забезпечать надійну та довготривалу роботу професійного та промислового обладнання.

Гарантійний ремонт обладнання здійснюється безкоштовно в період гарантійного терміну, якщо несправність спричинена заводським браком виробника. Необхідною умовою є те, що монтаж та пусконалагоджувальні роботи техніки з підключенням до 380 В (трифазної мережі електропостачання) здійснювалася фахівцями ЛОНДРІ ТРЕЙД або авторизованими дилерами. У разі відсутності акту пусконалагоджувальних робіт обладнання знімається з гарантійного обслуговування. У воєнний час ми активно допомагаємо виконати у важкодоступних місцях шеф-монтажні роботи за наявності спеціалістів у режимі он-лайн.
Будь-які сервісні роботи з технічного обслуговування, зазначені в технічній документації, потрібно виконувати своєчасно та в повному обсязі.
Під час експлуатації техніки повинні використовуватись витратні матеріали, які рекомендує виробник обладнання. Лише рекомендовані заводом-виробником витратні матеріали, включаючи миючі засоби забезпечать безперебійну роботу обладнання на довгі роки.
До експлуатації обладнання може бути допущений персонал, який пройшов необхідне навчання та інструктаж з техніки безпеки.

Також обладнання знімається з гарантійного обслуговування у таких випадках:

  • за відсутності своєчасного сервісного обслуговування, що призвело до порушень у роботі устаткування
  • за наявності на обладнанні механічних пошкоджень, а також пошкоджень, пов’язаних з іншими факторами (пожежа, затоплення, дія гризунів, комах тощо)
  • при порушенні правил експлуатації, зазначених в Інструкції з експлуатації
  • при виявленні слідів стороннього втручання у конструкцію чи схему роботи техніки
  • при потраплянні всередину стороннього предмета або рідини

Гарантія не надається на запчастини та витратні матеріали, які зазнають зносу при звичайній експлуатації обладнання:

  • електричні та світлодіодні лампи, лампи індикації тощо
  • кнопки, вимикачі, приводні ремені, фільтри, петлі та замки
  • ущільнювачі, сальники, гумові прокладки тощо
  • нагрівальні елементи (крім явного браку)

Ми здійснюємо ремонт всього обладнання наших постачальників.

Для оптимізації процесу підбору необхідних запасних частин, будь ласка, повідомте про поломку (про код поломки, який висвітився на екрані процесора) та надайте фото шильдика (заводська табличка з інформацією про модель обладнання, де розміщено маркування, рік випуску та серійний номер).

Ремонтні послуги сервісної служби:

  • ремонт промислових пральних машин
  • ремонт професійних сушильних машин
  • ремонт машин хімчистки
  • ремонт професійного прасувального обладнання
  • ремонт техніки для клінінгу та автомийок

Великий асортимент запасних частин, досвід і знання наших технічних фахівців — гарантія оперативності та якості виконання ремонтних робіт техніки будь-якого рівня складності.

На території України гарантійні зобов’язання Speed Queen, GMP, IPSO, BIEMMEDUE, ALVI, DANUBE International виконує наша компанія.

Термін гарантійних зобов’язань становить, як правило, 1-3 роки з моменту введення в експлуатацію обладнання, і може бути продовжений за особливою угодою сторін.

Гарантійні зобов’язання поширюються на дефекти і несправності основного вироби, а також на дефекти комплектуючих. Термін реагування на рекламацію замовника зазвичай не перевищує 48 годин.